+ Reply to Thread
Results 1 to 8 of 8

Thread: Rush Hour 3

  1. #1
    Otaku rockroc may be famous one day rockroc may be famous one day rockroc's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Dublin, Georgia
    Posts
    251
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts

    Rush Hour 3

    This one's gonna be awsome its probably the last of this movie comedy series, featuring Chris Tucker and the infamous Jackie Chan.

    OMG its JACKIE CHAN, lol

  2. #2
    Otaku halo3master may be famous one day halo3master may be famous one day halo3master's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    covenant homeplanet
    Posts
    333
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Rush Hour 3

    hey i already made thread about this in sesonry pleasures but anyway i gonna go see i loved the first two jackie chan is still cool chris tucker still funny

  3. #3
    Otaku rockroc may be famous one day rockroc may be famous one day rockroc's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Dublin, Georgia
    Posts
    251
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts

    Re: Rush Hour 3

    yeah I think this is the last movie for both of them, I heard it took a whole bunch of persuasion to get Chris Tucker back to making movies, and Jackie says he's gonna retire soon, He's like 53 now.

  4. #4
    Otaku halo3master may be famous one day halo3master may be famous one day halo3master's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    covenant homeplanet
    Posts
    333
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Rush Hour 3

    he still moves like hes in 20 though cris tucker just went on to star with bigger named people like will smith and rock and hally berry

  5. #5
    Otaku Mattness may be famous one day Mattness may be famous one day Mattness's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Chapel Hill, North Carolina
    Posts
    311
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Rush Hour 3

    They work really well together. I don't think that you can get that kind of comidy out of both stars in most movies.
    Chan is the Man!


  6. #6
    Otaku rockroc may be famous one day rockroc may be famous one day rockroc's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Dublin, Georgia
    Posts
    251
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts

    Re: Rush Hour 3

    you said it, Its like they said in the movie's commercial. Jackie says I'm half black im your brother and I am Fly.lol. and Chris says He's half asian above the waist, lol.

  7. #7
    Lost In My Own World Fishing the Sea Champion, LastTank Standing Champion Ky-lyrra may be famous one day Ky-lyrra may be famous one day Ky-lyrra's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Under The Sea, Florida
    Posts
    1,533
    Thanks
    4
    Thanked 4 Times in 4 Posts

    Re: Rush Hour 3

    I honestly do not think that I will be watching this one. The first one was good but the second one was *waves hand in a so so motion* ehhh. I don't think the third one will be any better.
    ™Mommy To Micah And Shawn!™


    Thanks For The Amazing Tag Pyro!

  8. #8
    Otaku rockroc may be famous one day rockroc may be famous one day rockroc's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Dublin, Georgia
    Posts
    251
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts

    Re: Rush Hour 3

    ahh comone i loved the second one, it was awsome they all were cool
    have yall seen the trailer for it its soo darn funny


    Rush Hour 3 (2007) Movie Trailers, Clips and More - RopeofSilicon.com
    Last edited by rockroc; Aug 03, 2007 at 07:11 PM.

+ Reply to Thread

Similar Threads

  1. Rush Hour 3
    By halo3master in forum Sensory Pleasures
    Replies: 26
    Last Post: Aug 30, 2007, 07:00 AM
  2. One Last Rush
    By FLawEdmiNd in forum Poems
    Replies: 3
    Last Post: Jul 11, 2007, 12:40 PM
  3. disgaea hour of darkness cave of ordeal help plz.
    By pyre of gods in forum Sensory Pleasures
    Replies: 3
    Last Post: Apr 03, 2007, 10:33 AM
  4. anime per hour
    By youth_anime_fan in forum The Thread Vault
    Replies: 13
    Last Post: Jan 19, 2005, 11:56 AM
  5. Disgea: Hour of DArkness
    By Ragn0r0x in forum The Thread Vault
    Replies: 6
    Last Post: Nov 22, 2004, 11:24 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts