+ Reply to Thread
Page 9 of 9 FirstFirst ... 6 7 8 9
Results 65 to 70 of 70

Thread: How old were you when you first did laundry and cooked?

  1. #65
    Newbie dragun563 is off to a good start dragun563's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    4
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: How old were you when you first did laundry and cooked?

    I think I started cooking around 8. I would always cook fries and nothing else, and i hate doing laundre

  2. #66
    Otaku venelse may be famous one day venelse may be famous one day
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    113
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: How old were you when you first did laundry and cooked?

    Hmm cooking? When I was 12 and laundry? When I was 16 lol big difference isn't it? I'm 20 now~ Cooking was a necessary knowledge for all women in my family (which I dunno which idiot set this rule..) So I was forced to learn but after I can a hang of it I started have interest in it as for laundry.. God no 1 would help ya do it since you're already 16 lol

  3. #67
    Newbie Baby nunu is off to a good start Baby nunu's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Romania
    Posts
    43
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: How old were you when you first did laundry and cooked?

    me hates these things.

    i cook only if i have to and about the laundry the washing mashine does the job.

    but about cooking i kinda like it.i started at about 14 i think.i hated it before

  4. #68
    Otaku Brent-Enix is off to a good start Brent-Enix's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    you wouldn't know
    Posts
    144
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts

    Smile Re: How old were you when you first did laundry and cooked?

    Well, I did my laundry when I was 6 (Haha, PLAY laundry). But with the washing machine, I was 10-11 years old. Cooking? Hm... Twelve years old!

    mmhmm.

  5. #69
    Otaku Sashacat may be famous one day Sashacat may be famous one day Sashacat's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Illinois
    Posts
    187
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: How old were you when you first did laundry and cooked?

    Quote Originally Posted by Brent-Enix View Post
    Well, I did my laundry when I was 6 (Haha, PLAY laundry). But with the washing machine, I was 10-11 years old. Cooking? Hm... Twelve years old!
    Oooh..impressive lol. Can you cook me lunch please? xD

  6. #70
    Otaku Brent-Enix is off to a good start Brent-Enix's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    you wouldn't know
    Posts
    144
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts

    Smile Re: How old were you when you first did laundry and cooked?

    Quote Originally Posted by Sashacat View Post
    Oooh..impressive lol. Can you cook me lunch please? xD
    LOL. I forgot to mention that I sucked at cooking too! I couldn't even make perfect-circled pancakes...sad...
    But if you wish... *grins evilly*

    mmhmm.

+ Reply to Thread
Page 9 of 9 FirstFirst ... 6 7 8 9

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts