Page 18 of 23 FirstFirst ... 8 15 16 17 18 19 20 21 ... LastLast
Results 137 to 144 of 178

Thread: Have you ever fallen in love with a anime charucter?

  1. #137
    Newbie LordGdawg may be famous one day LordGdawg may be famous one day LordGdawg's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Northern hemisphere of Sol III
    Posts
    56
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    If I could find someone who is like Ms. Sakaki from Azumanga Daioh in real life.I'd be happy....or become a psycho stalker.... not sure which yet.

    What is this "outside" of which you speak?

  2. #138
    Newbie GeNdO_IkArI may be famous one day GeNdO_IkArI may be famous one day GeNdO_IkArI's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    29
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    dude i feel ya, rei is soooo hot. but i kinda like Ms. Auska Langley Sohru, before she went insane.....not to mention faye, or many of the other babes from the many infamous animes out there.......although, i have found thats usually if you like/watch/own anime then u have, at least once, seen hentai..........

  3. #139
    Newbie E-Yuki-chan04 may be famous one day E-Yuki-chan04 may be famous one day E-Yuki-chan04's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    in a vortex, beyond space and time, and all tht othr crap
    Posts
    86
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    ummmmm.......yuppppp i have fallen4v many anime charachters

    1.eiri yuki from gravitation (that is y i named my self E-Yuki-chan04) but i'm not IN love he's just too cool!!!!!
    2.nakubanai from the GetBackers
    3. siochiro from kare kano

    and then i picked my self up, a girl's gotta do what a girl's gotta do.........lol
    hmmmmmm...........wat new world.......
    hmmmmmm........... i see.....

    dude where'z my car

  4. #140
    liz
    liz is offline
    Newbie liz may be famous one day liz may be famous one day liz's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    England
    Posts
    65
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    yeah i have. uh lets see:
    gene from outlaw star
    Kyo from fruits basket
    Illpalazo from excel saga
    ginji from getbackers
    Wizard from angelic layer
    and pretty much any guy with long or silver hair.

  5. #141
    ruler of mune667 deaths_raver667 may be famous one day deaths_raver667 may be famous one day deaths_raver667's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    buckingham, near milton keynes england
    Posts
    598
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Quote Originally Posted by Walrus898
    I have fallen deeply in love with rei from evangelion
    i think everyone who's seen it has. she's just so great
    i am the urban monky
    look to the mune

  6. #142
    Newbie badslildevil may be famous one day badslildevil may be famous one day badslildevil's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Canada - British Columbia
    Posts
    39
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Erm... eheheheh... of course not! ^.^; Heh heh.....Okay yeah I have... It's sad how many of us there are... My god it really is. I love Sesshomaru from Inuyasha. He's just so....... awesome, ya know?! He is like the perfect man.... Hmm any others for me..... Hmhmhmhmhmhm..... Ah yes Tsuzuki from YnM... Damn him and his unearthly cuteness... Also there's Shuichi from Gravitation. I'm not in love with him, but I have some strange connection with him... I'm like... his female counterpart..... Wow that sounds sadder than it seems....
    I LOOOOVE YAOI!!! w00t!! YEAH! GOOO BUMDARTS! Haha! That's my word, by the way. Don't steal it or I'll sick my yakuza squirrel army on j00!!

  7. #143
    Newbie atwight014 may be famous one day atwight014 may be famous one day
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Quote Originally Posted by KenX
    Why don't you people stop obsessing over cartoons and get real people to fall in love with.
    dude, you're acting like a jerk......chill out if we chose to fall in love with anime characters that's out perogative

  8. #144
    Newbie E-Yuki-chan04 may be famous one day E-Yuki-chan04 may be famous one day E-Yuki-chan04's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    in a vortex, beyond space and time, and all tht othr crap
    Posts
    86
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Quote Originally Posted by atwight014
    dude, you're acting like a jerk......chill out if we chose to fall in love with anime characters that's out perogative
    i aggree, all we are going is answering the question unlike you are

    ooo i got obsessed with daisuke niwa from d n angel
    hmmmmmm...........wat new world.......
    hmmmmmm........... i see.....

    dude where'z my car

Page 18 of 23 FirstFirst ... 8 15 16 17 18 19 20 21 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts