Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 8 of 13

Thread: Old Yet New Member

  1. #1
    Otaku twistergal723 may be famous one day twistergal723 may be famous one day twistergal723's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    The boonies(not really), NC
    Posts
    170
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Angry Old Yet New Member

    Well I used to be a member of AO before the layout was changed.All my art was on their and everything.Now this.Is anyone else bothered by this change?

  2. #2
    Legendary Otaku Sinistra may be famous one day Sinistra may be famous one day Sinistra's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Radford VA
    Posts
    2,528
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 2 Posts
    uh wrong forum but uhh welcome back XD

  3. #3
    Otaku twistergal723 may be famous one day twistergal723 may be famous one day twistergal723's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    The boonies(not really), NC
    Posts
    170
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Quote Originally Posted by Kamui Shirou
    uh wrong forum but uhh welcome back XD
    oopps!*slaps self*silly me

  4. #4
    Otaku twistergal723 may be famous one day twistergal723 may be famous one day twistergal723's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    The boonies(not really), NC
    Posts
    170
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    I'm soooo goofy...


    I'm ♥mazing!

  5. #5
    Newbie Ashi may be famous one day Ashi may be famous one day Ashi's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    27
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    as self proclaimed moderaatpr I bamn you from this forum

    youaretheweakestlinkgoodbye

  6. #6
    Otaku shadowdeath may be famous one day shadowdeath may be famous one day shadowdeath's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    255
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    oh wow your clever ashi,
    your sooooo smart,
    you used that like they do,
    uh, beh,
    I just cant believe how genius you are,
    wtf,
    your are such a badass,
    you can just come out and use that comment like they do in the show,
    and you knew exactly when to use it,
    omg, omg,
    You are very very clever.

    [Stewie Griffin lyrics]

    If you dont know him, you suck.

  7. #7
    M A S T E R Zui Quan may be famous one day Zui Quan may be famous one day Zui Quan's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    A Vastly Superior Place
    Posts
    1,726
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Quote Originally Posted by shadowdeath
    oh wow your clever ashi,
    your sooooo smart,
    you used that like they do,
    uh, beh,
    I just cant believe how genius you are,
    wtf,
    your are such a badass,
    you can just come out and use that comment like they do in the show,
    and you knew exactly when to use it,
    omg, omg,
    You are very very clever.

    [Stewie Griffin lyrics]

    If you dont know him, you suck.
    Um yeah. And as the actual moderator, I'm going to mention that you need to play nice or you won't be playing at all.

    Have a nice day.

    Oh, and I'll be moving this to the intro section. Head 'em up. Move 'em out.
    Clan? What Clan?
    I'm the Master. I need no Clan.

  8. #8
    Witch Hunter GallComp may be famous one day GallComp may be famous one day GallComp's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Near Disneyland
    Posts
    944
    Thanks
    2
    Thanked 19 Times in 16 Posts
    Quote Originally Posted by Zui Quan
    Um yeah. And as the actual moderator, I'm going to mention that you need to play nice or you won't be playing at all.
    Yada yada yada.. I'm a supermoderator. I'm a supermoderator. bah shaddap... *slaps zui quan*

    Hey Zui whats up...

Page 1 of 2 1 2 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts