Page 3 of 5 FirstFirst 1 2 3 4 5 LastLast
Results 17 to 24 of 33

Thread: The Ring 2

  1. #17
    Otaku steelangelanna may be famous one day steelangelanna may be famous one day steelangelanna's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    in a magical guild of fairies.
    Posts
    102
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    bottom line this movie was retarded. yea and i will agree it did have its good parts, like the whole possesion of the little boy in the bath tub with the water going up and down and around.. -whoo- lol. i have to say i was a little dissapointed.

    lets just hope there isnt a Ring 3..

  2. #18
    Otaku Shu-chan may be famous one day Shu-chan may be famous one day Shu-chan's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Nevada XP
    Posts
    138
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Talking

    I haven't seen the ring 2 but I heard from a lot of people that it sucks. I think just by looking at the commercials I get scared!!! It looks scary. I might go see it. And the grudge wasn't that scary. I just screamed in 2 parts. hehe
    Always listen to your heart
    Don't let other people chose your destiny
    Only you can chose your destiny

  3. #19
    Newbie Butters may be famous one day Butters may be famous one day
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    9
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    i saw the first one i thought it was alright....never saw the 2nd i dont think i will now i waist to much mnoey on stupid movies.

  4. #20
    Newbie chilos345 may be famous one day chilos345 may be famous one day
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    14
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    the only part i thought was good was when somura was climbing up the well to grab rachel. that part had me grippin the edge of my seat. my cousin was havin a spaz attack though. besides that, it sucked.

  5. #21
    Otaku steelangelanna may be famous one day steelangelanna may be famous one day steelangelanna's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    in a magical guild of fairies.
    Posts
    102
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    yes.. this movie was horrid

  6. #22
    Otaku esthered may be famous one day esthered may be famous one day esthered's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Perth
    Posts
    352
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    ... I was laughing throughout the whole movie. Especially the little well-climbing competition between Samara and Naomi Watts. Hehe.

  7. #23
    Newbie E-Yuki-chan04 may be famous one day E-Yuki-chan04 may be famous one day E-Yuki-chan04's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    in a vortex, beyond space and time, and all tht othr crap
    Posts
    86
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    yea...i've seen the sequel.....it cracked me up oh my god the part when she was in the ambulance omg i was laughin my ass off it was soooooo funny ::laughing hysterically:: every one was all scared and they thot i was the sicko little girl who laughs at people who have their faces dismantledand................ when i came out of the theatre there was this girl that was sitting behind me, she came up to me and said "are you that girl hoo was laughing" and i was like ya and she said weren't u scared and i said "tht movie suked ....the 1st one suked and the 2nd one suked so ha"

    that pary when all the deer screwed up rachel's car u guys should'a been there i was sittin there thinkinwhen the bunnies and flying chipmunks would come in hahahahaha ahhh omg just tpying this makes me laugh ::laughing hysterically::
    so wow many of u might say

    and tht' s my opinion of tht movie
    Last edited by E-Yuki-chan04; Apr 16, 2005 at 06:03 PM.
    hmmmmmm...........wat new world.......
    hmmmmmm........... i see.....

    dude where'z my car

  8. #24
    Newbie E-Yuki-chan04 may be famous one day E-Yuki-chan04 may be famous one day E-Yuki-chan04's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    in a vortex, beyond space and time, and all tht othr crap
    Posts
    86
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Quote Originally Posted by esthered
    ... I was laughing throughout the whole movie. Especially the little well-climbing competition between Samara and Naomi Watts. Hehe.
    ya totally.....samara was all spider-like it was soooooooo funny........atleast sumone knows how i feel.......how could anyone be scared when....itz just so funny hahahahahahaha (this is my sense of humor......wow)
    hmmmmmm...........wat new world.......
    hmmmmmm........... i see.....

    dude where'z my car

Page 3 of 5 FirstFirst 1 2 3 4 5 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts