+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 8 of 15

Thread: Rose Colored Lover

  1. #1
    Sorrow's Angel Shinigami's_Angel may be famous one day Shinigami's_Angel may be famous one day Shinigami's_Angel's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Hidding Under The Covers hehe XD
    Posts
    688
    Thanks
    40
    Thanked 9 Times in 8 Posts

    Rose Colored Lover

    Here's a Song that I wrote last night cause I was bored and the words just came to me lol. It's a bit long,sorry about that lol. I hope that everyone likes it.Please read and comment.Thank you *bows*.


    Title-Rose Colored Lover


    Where has all of my tears gone to? Where did you go?
    Why did you leave so suddenly?
    Here I stand on our rose beds,Waiting to see if you'll return.
    My lovely angel,Where have you gone tonight?!

    "My firey hair angel,When shall you return to me?"

    Oh my rose colored lover,Why do you show your throns?
    What shall we do,What must be done?
    Tell me your thought's,Share your hearts desire with me.
    Share all of yourself with me,Hold me close my rose colored angel!

    "Tonight is the night,The night where we shall claim one another"

    Becomeing one shall be a wonderful deed,Becomeing your's I can harldy wait.
    Being held by you,I get so lost in your embrace.
    You stare at me so intensly I feel faint,I could just drown in that green abyss.
    My firey rose angel,Will you come to our lovely rose garden tonight?!

    "Let us lay in our rose woven beds,Together tonight"

    Please tell me your darkest wishs,Let me help you through all of this.
    Let me hold you at night,Let me chase away all of your nightmares from so long ago.
    Oh my dearest rose haird lover,Tell me what your heart is saying.
    Will you ever accepet my feelings for you,Will you ever tell me that you love me to?!

    "Oh my sweet rose lover,When shall I see those lovely eye's of your's once again?"

    Will you ever embrace me again,Will you ever whisper sweet dreams to me ever again?
    Why did you leave me,How could you do this to me?
    I gave you all of me,My heart and soul.
    Was that not enough,Even for you?!

    "Our roses are dieing slowly,Just like me.We are all waiting for your return...My dearest"

    You race for our sacred place,Searching for me.
    You have been longing to see me again as well.
    I begin to weep as my hope slowly slips away,Please hurry my love.
    You race againt's time,Just to releave me of my heart ache!

    "Please wait for me my sweet white rose"

    Where has all of my tears gone to? Where did you go?
    Why did you leave so suddenly?
    Here I stand on our rose beds,Waiting to see if you'll return.
    My lovely angel,Where have you gone tonight?!

    "My firey hair angel,When shall you return to me?"

    Oh my rose colored lover,Why do you show your throns?
    What shall we do,What must be done?
    Tell me your thought's,Share your hearts desire with me.
    Share all of yourself with me,Hold me close my rose colored angel!

    "My dearest rose colored lover,hurry.For my life is sliping away so quickly"

    You race to our secret garden,Our sacred eden.
    You leap through the trees and over the rivers,As you rush to me.
    Your almost there,But you must move quickly or you may just miss me.
    You brust through the trees and out of the skys,You have finally returned to me...."My dearest rose colored angel"

    "My lovely white rose.I have returned for you.Just as I promised...so long ago.I love you."...
    Made by- Ryomakurosaki (Thank you sooooo much!!) ^__^

  2. #2
    Devoted Otaku BlueFox1 may be famous one day BlueFox1 may be famous one day BlueFox1's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    A place called Midnight Sun know as Tranquility
    Posts
    585
    Thanks
    9
    Thanked 6 Times in 6 Posts
    Hey Angel once again you have written another awesome song! I can feel every emotion perfectly the love, pain and rejection. Outstanding job!!! I'm trying myself to write a song, but just not sure what to write about, but I hope it comes to me soon! 5 out of 5 Angel!

    YOU ROCK!!!!

  3. #3
    Sorrow's Angel Shinigami's_Angel may be famous one day Shinigami's_Angel may be famous one day Shinigami's_Angel's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Hidding Under The Covers hehe XD
    Posts
    688
    Thanks
    40
    Thanked 9 Times in 8 Posts
    Thank soooooooooooooo very much Fox!! *hugs* I'm sooo happy that you liked it and that I got the emotions where they could be felt and all lol
    And i'm sure that you'll come up with something soon and I bet it will be awesome as well.
    Made by- Ryomakurosaki (Thank you sooooo much!!) ^__^

  4. #4
    Heavy Metal Goddess CherryBlossom18 may be famous one day CherryBlossom18 may be famous one day CherryBlossom18's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    a place where the stars shine as bright as the sun
    Posts
    578
    Thanks
    1
    Thanked 16 Times in 16 Posts
    I absolutely loved it. Great job sis. It is one of your best songs you've wrote. I loved the part where you said "Share all of yourself with me,hold me close my rose colored angel." Keep up the good work you're doing and I look forward to reading more of your songs.
    Last edited by CherryBlossom18; Sep 30, 2006 at 10:36 PM.

  5. #5
    Otaku MistressMorgan may be famous one day MistressMorgan may be famous one day MistressMorgan's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Im not sure but someone get me out of here!
    Posts
    194
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    I think its really good. I dont know if you like H.I.M or not but that is who I picture singing it. Your very talanted

  6. #6
    Sorrow's Angel Shinigami's_Angel may be famous one day Shinigami's_Angel may be famous one day Shinigami's_Angel's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Hidding Under The Covers hehe XD
    Posts
    688
    Thanks
    40
    Thanked 9 Times in 8 Posts
    @ Cherryblossom18-Thank you sooooooo much sis!! *hugs* I'm sooo happy that you liked it so much. Ya really think so huh?! Awesome! lol Thanks agai sis.


    @ MistressMorgan-Wow,thank you soooo very much!!! *hugs* Wow,do you really pictue H.I.M singing this?! Wow,that's awesome! That makes me really happy,thank you sooo much Mistress.
    Made by- Ryomakurosaki (Thank you sooooo much!!) ^__^

  7. #7
    ♥ (¯'·._.·[GEISHA ゲイシャ]·. HieisLove may be famous one day HieisLove may be famous one day HieisLove's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    In my own world..
    Posts
    903
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Omg! You wrote another good song! I love it and keep it up. You're always great at making such good songs!

    Your #1 was here
    Over and out! *vanish*
    ♥ (¯'·._.·[GEISHA ゲイシャ]·._.·'¯) ♥

  8. #8
    Sorrow's Angel Shinigami's_Angel may be famous one day Shinigami's_Angel may be famous one day Shinigami's_Angel's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Hidding Under The Covers hehe XD
    Posts
    688
    Thanks
    40
    Thanked 9 Times in 8 Posts
    Wow,thank you sooooo much Cierra! *hugs* I'm so glad that you liked it. I was a bit worried that it was 2 different from my normal works and all lol.But it seems 2 have came out really well lol.
    Made by- Ryomakurosaki (Thank you sooooo much!!) ^__^

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast

Similar Threads

  1. Hi Everybody, Fellow Anime Lover Here!
    By DeusZyl in forum Introductions
    Replies: 10
    Last Post: Jul 12, 2006, 03:09 PM
  2. How can you tell that your lover is cheating
    By jetstream_under control in forum The Chat Forum
    Replies: 5
    Last Post: May 19, 2006, 08:16 AM
  3. Sup from a Lover of Anime/Manga
    By Blade X in forum The Thread Vault
    Replies: 11
    Last Post: Oct 05, 2005, 05:51 PM
  4. [Photoshop Tutorial] Multi colored background
    By Sinistra in forum The Thread Vault
    Replies: 2
    Last Post: Aug 29, 2005, 08:25 PM
  5. A Lost Lover
    By Kasai in forum The Thread Vault
    Replies: 0
    Last Post: Jan 04, 2005, 02:39 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts