+ Reply to Thread
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast
Results 9 to 16 of 24

Thread: Legend of Mana!!!

  1. #9
    Newbie nate_grey_x may be famous one day nate_grey_x may be famous one day nate_grey_x's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Colorado
    Posts
    56
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Legend of Mana!!!

    Yes Secret Of Mana is on the SNES you will probaly have a hard time finding it for a decent price too. I would recommend getting a SNES emulator and a rom of it. Did you know if you walk around the map a couple times your fruit will grow? It's a quick way to build up your fruit.

  2. #10
    Otaku darkangels36 may be famous one day darkangels36 may be famous one day darkangels36's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Damn Missouri again!
    Posts
    104
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Legend of Mana!!!

    Hmm didnt know that thanks for the tip think im gonna do that for pet raising hehe i love my lvl 99 bunny or rabite i mean lol!! He pwns noobs!! lol.
    This is the code of honor: A wounded man says to his assaliant if i live i will kill you and if i die you are forgiven: Thus this is the code of honor!


  3. #11
    Newbie nate_grey_x may be famous one day nate_grey_x may be famous one day nate_grey_x's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Colorado
    Posts
    56
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Legend of Mana!!!

    Also if you can find a Mimic Box to catch I don't remember what it's special ability is called but it increases the drop rate of rare items.

  4. #12
    Otaku darkangels36 may be famous one day darkangels36 may be famous one day darkangels36's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Damn Missouri again!
    Posts
    104
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Legend of Mana!!!

    Hmm i think i read about that somewhere dont remember i think its crazy how long the recipes are for making weapons though like getting dragons blood holy water ect for a wep then you have to get yer ess lvls up then use chaos so they can go with each other it takes forever lol!!
    This is the code of honor: A wounded man says to his assaliant if i live i will kill you and if i die you are forgiven: Thus this is the code of honor!


  5. #13
    Newbie nate_grey_x may be famous one day nate_grey_x may be famous one day nate_grey_x's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Colorado
    Posts
    56
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Legend of Mana!!!

    Yeah it sucks how long it takes that's why I just did one sword and a suit of armor. It literally took me about two hours just for those two things. I love the Jumi story line.

  6. #14
    Otaku darkangels36 may be famous one day darkangels36 may be famous one day darkangels36's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Damn Missouri again!
    Posts
    104
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Legend of Mana!!!

    Lol yeh that game takes a long time but is so worth it just think if they made a new one that was online or such that would be so cool lol!
    This is the code of honor: A wounded man says to his assaliant if i live i will kill you and if i die you are forgiven: Thus this is the code of honor!


  7. #15
    Newbie nate_grey_x may be famous one day nate_grey_x may be famous one day nate_grey_x's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Colorado
    Posts
    56
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Legend of Mana!!!

    There are actually two new games in the Mana series coming out soon. One is for the DS - Children of Mana which comes out Oct. 30th and PS2 - Dawn Of Mana which is still TBA, But I would quess it will be out either close to Christmas or Quarter 1 of 2007.

  8. #16
    Otaku darkangels36 may be famous one day darkangels36 may be famous one day darkangels36's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Damn Missouri again!
    Posts
    104
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Legend of Mana!!!

    Oooh no way tight the ds one is the day after my b-day im excited lol. Thanks for the news flash woot woot now i have something to look foward too!
    This is the code of honor: A wounded man says to his assaliant if i live i will kill you and if i die you are forgiven: Thus this is the code of honor!


+ Reply to Thread
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast

Similar Threads

  1. My Legend of Mana Friends
    By RPGirl in forum Poems
    Replies: 1
    Last Post: Jul 10, 2006, 12:43 AM
  2. Legend of Mana
    By RPGirl in forum Sensory Pleasures
    Replies: 6
    Last Post: May 19, 2006, 09:14 AM
  3. Keitaro, The Next Legend
    By Keitaro, the Final Hope in forum The Thread Vault
    Replies: 12
    Last Post: May 08, 2005, 10:15 PM
  4. The legend of Zelda
    By whitec in forum The Thread Vault
    Replies: 33
    Last Post: Apr 11, 2005, 07:55 PM
  5. Mana?
    By Shinobi in forum The Thread Vault
    Replies: 8
    Last Post: Feb 11, 2005, 02:25 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts