+ Reply to Thread
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast
Results 9 to 16 of 18

Thread: Mortal Kombat Deception Online

  1. #9
    Devil's Advocate TaurusDemon23 may be famous one day TaurusDemon23 may be famous one day TaurusDemon23's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Nowhere, Yet Somewhere....
    Posts
    1,531
    Thanks
    1
    Thanked 45 Times in 41 Posts

    Re: Mortal Kombat Deception Online

    Mortal Kombat:Armageddon. It will soooo kick ass!!
    NoT tHe SiGgY yOu R lOOkInG 4
    Move Along.

  2. #10
    AO Animator mellow maromi may be famous one day mellow maromi may be famous one day mellow maromi's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Michigan
    Posts
    705
    Thanks
    0
    Thanked 9 Times in 9 Posts

    Re: Mortal Kombat Deception Online

    yeah it would. Btw does shujinko ever defeat the dragon king besides in arcade mode? is armageddon the sequeal to this?

  3. #11
    Devil's Advocate TaurusDemon23 may be famous one day TaurusDemon23 may be famous one day TaurusDemon23's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Nowhere, Yet Somewhere....
    Posts
    1,531
    Thanks
    1
    Thanked 45 Times in 41 Posts

    Re: Mortal Kombat Deception Online

    .......I'm really not sure, could be the case. I'm pretty hyped over the character creation mode it's going to have. My Character can beat yours!!Nyahh,nyahh!!
    NoT tHe SiGgY yOu R lOOkInG 4
    Move Along.

  4. #12
    AO Animator mellow maromi may be famous one day mellow maromi may be famous one day mellow maromi's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Michigan
    Posts
    705
    Thanks
    0
    Thanked 9 Times in 9 Posts

    Re: Mortal Kombat Deception Online

    nahh nahh cuz. Mine will have telekinetic slam push pull throw crush all that. im not even gonna punch you ill let my mind do the work :P

  5. #13
    Devil's Advocate TaurusDemon23 may be famous one day TaurusDemon23 may be famous one day TaurusDemon23's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Nowhere, Yet Somewhere....
    Posts
    1,531
    Thanks
    1
    Thanked 45 Times in 41 Posts

    Re: Mortal Kombat Deception Online

    Ahh.....It's gonna be the shxt!! My character is gonna rock!! I'm gonna have to look at what the choices are before I make a decision.
    NoT tHe SiGgY yOu R lOOkInG 4
    Move Along.

  6. #14
    AO Animator mellow maromi may be famous one day mellow maromi may be famous one day mellow maromi's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Michigan
    Posts
    705
    Thanks
    0
    Thanked 9 Times in 9 Posts

    Re: Mortal Kombat Deception Online

    yeah, hopefully there good. i wander what im gonna make him look like.

  7. #15
    Devil's Advocate TaurusDemon23 may be famous one day TaurusDemon23 may be famous one day TaurusDemon23's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Nowhere, Yet Somewhere....
    Posts
    1,531
    Thanks
    1
    Thanked 45 Times in 41 Posts

    Re: Mortal Kombat Deception Online

    I might even make a female character, too. Yeah, I'm gonna make two characters! My friends will wanna come over more often when I get that game.......
    NoT tHe SiGgY yOu R lOOkInG 4
    Move Along.

  8. #16
    AO Animator mellow maromi may be famous one day mellow maromi may be famous one day mellow maromi's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Michigan
    Posts
    705
    Thanks
    0
    Thanked 9 Times in 9 Posts

    Re: Mortal Kombat Deception Online

    shit im gonna have a whole list of characters. A whole new character selection with all new characters.

+ Reply to Thread
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast

Similar Threads

  1. Mortal kombat 3 the movie is comming out
    By Mistah Anime in forum Sensory Pleasures
    Replies: 31
    Last Post: Aug 05, 2007, 11:12 PM
  2. mortal combat a great game or a bad one?
    By rock on in forum The Thread Vault
    Replies: 45
    Last Post: Feb 12, 2006, 06:13 PM
  3. Mortal kombat Annihilation
    By SamuraiDude128 in forum The Thread Vault
    Replies: 12
    Last Post: Oct 27, 2005, 10:14 PM
  4. Gta Online!!!!
    By Negi-Sensei in forum The Thread Vault
    Replies: 4
    Last Post: Jul 29, 2005, 10:50 AM
  5. Deception
    By Gin Nightingale in forum The Thread Vault
    Replies: 0
    Last Post: Mar 08, 2005, 11:49 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts