![]() |
| Welcome to AnimeOnline.net, your personal Anime Community! | Anime Online Rulez! |
| |||||||
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
| | #2 (permalink) |
| Newbie Join Date: Jun 2006 Location: +anime dreamland+
![]() ![]() Credits: 335 | Re: neon-genisis evangelion (have u ever seen it) neon genesis evangelion??? *nod nod* yes, it used to be my favourite anime, really like asuka...^^ |
| Status: Offline
|
| | #3 (permalink) |
| Newbie Join Date: Jun 2006 Location: sumwhere you dont kno :)
![]() ![]() Credits: 110 | Re: neon-genisis evangelion (have u ever seen it) hey ppl come and see my thread ![]() -----------------------------Double Post Merge--------------------------------------------- come on ppl sign my evangelion thing ![]() Last edited by confused; Jun 15, 2006 at 07:04 AM. Reason: Automerged Doublepost |
|
| | #5 (permalink) |
Diamond in the Rough Join Date: May 2006 Location: Wherever the Army sends me. ^_^
![]() ![]() Credits: 872 | Re: neon-genisis evangelion (have u ever seen it) Yeah. Great anime, wierd ending. My sig used to be rei... Zero like's rei.
__________________ |
|
| | #6 (permalink) |
![]() ![]() Credits: 110 | invite ur friendsz here plz and thx !!* ^-^== -----------------------------Double Post Merge--------------------------------------------- ok ok everyone if you leave a reply on my thread then i will help you out with anything you need, i will be your buddy, and i will message you every day! Last edited by confused; Jun 15, 2006 at 09:39 AM. Reason: Automerged Doublepost |
|
| | #7 (permalink) |
| Newbie Join Date: Mar 2005 Location: New Jersey
![]() ![]() Credits: 110 | Re: neon-genisis evangelion (have u ever seen it) Well i liked the anime. Had one of the best storyline ever. But that ending was weird.
__________________ ![]() "RESISTANCE IS FLAMMABLE. NO ONE CAN SNUFF MY FLAME!" |
|
| | #9 (permalink) |
Diamond in the Rough Join Date: May 2006 Location: Right behinde you......*TACKLES*
![]() ![]() Credits: 856 | Re: neon-genisis evangelion (have u ever seen it) I like Sinji he cute in a shy sorta way.
__________________ ![]() |
|
| | #10 (permalink) |
| Newbie Join Date: Mar 2005 Location: New Jersey
![]() ![]() Credits: 110 | Re: neon-genisis evangelion (have u ever seen it) Yeah he was cool he just complains alot.
__________________ ![]() "RESISTANCE IS FLAMMABLE. NO ONE CAN SNUFF MY FLAME!" |
|
| | #11 (permalink) |
![]() ![]() Credits: 110 | Re: neon-genisis evangelion (have u ever seen it) no way havent you seen the episodes? he runs away from reality! its lyk he lives in a whole different world. imagine being married to him. - weird - |
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |