Closed Thread
Page 5 of 12 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 7 8 ... LastLast
Results 33 to 40 of 92

Thread: Fushigi Yugi ~ The Mysterious Play

  1. #33
    Sorrow's Angel Shinigami's_Angel may be famous one day Shinigami's_Angel may be famous one day Shinigami's_Angel's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Hidding Under The Covers hehe XD
    Posts
    688
    Thanks
    40
    Thanked 9 Times in 8 Posts

    Re: Fushigi Yugi ~ The Mysterious Play

    Yeah A friend of mine does.I need her 2 make 1 and ger her 2 put it up on here Yes,i'll get her 2 make a very hot bishie lol

    But I think i'll always love Fushigi Yugi's character's though
    Made by- Ryomakurosaki (Thank you sooooo much!!) ^__^

  2. #34
    Newbie bloody_ryoko may be famous one day bloody_ryoko may be famous one day bloody_ryoko's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    somewhere out there with my beloved ITACHI-san
    Posts
    21
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Fushigi Yugi ~ The Mysterious Play

    goshinesss!! we're the same! i also have a friend that's very talented in drawing things! she's soo cool! and she's also here at AO! wOoT!
    beware... you might just loss your breath wothout noticing it...

  3. #35
    Sorrow's Angel Shinigami's_Angel may be famous one day Shinigami's_Angel may be famous one day Shinigami's_Angel's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Hidding Under The Covers hehe XD
    Posts
    688
    Thanks
    40
    Thanked 9 Times in 8 Posts

    Re: Fushigi Yugi ~ The Mysterious Play

    Wha...for real,awesome Me 2 lol My friends name on here is Sayuri the geisha(hope I spelled that right lol) She has a drawing here at AO and it's awesome looking
    Made by- Ryomakurosaki (Thank you sooooo much!!) ^__^

  4. #36
    Newbie Atomic Muffin may be famous one day Atomic Muffin may be famous one day Atomic Muffin's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    In a pink hat and stolen sunglasses
    Posts
    71
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Fushigi Yugi ~ The Mysterious Play

    I love it too! I think I prefer the manga to the anime though. Mainly... because of Miyaka's voice in the English dub. V.V It burns...... it's a very good story though. Yu Watase always has fabulous storylines! I must say that this is not my FAVOURITE anime from her, but it's up there. ^_^
    §Myspace§



    °Siggy by the wonderful Zaraki Kenpachi°

  5. #37
    Sorrow's Angel Shinigami's_Angel may be famous one day Shinigami's_Angel may be famous one day Shinigami's_Angel's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Hidding Under The Covers hehe XD
    Posts
    688
    Thanks
    40
    Thanked 9 Times in 8 Posts

    Re: Fushigi Yugi ~ The Mysterious Play

    YAY!!! Another Fushigi Yugi Fan
    Really now.You like the manga better than the anime.I like the manga alot but I still like the anime most of all.And yes Miyaka's voice did burn lol
    But what I loved most about the anime was cause you got 2 see all of the hot guys in color and moveing about lol
    Made by- Ryomakurosaki (Thank you sooooo much!!) ^__^

  6. #38
    Otaku Shinigami_of_Light may be famous one day Shinigami_of_Light may be famous one day Shinigami_of_Light's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Dark Tokyo
    Posts
    207
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Fushigi Yugi ~ The Mysterious Play

    This show is awesome and I'm probably going to by the anime on dvd from episode 1,do you know where to get any boxsets of it.
    Omae o Korosu!

  7. #39
    Sorrow's Angel Shinigami's_Angel may be famous one day Shinigami's_Angel may be famous one day Shinigami's_Angel's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Hidding Under The Covers hehe XD
    Posts
    688
    Thanks
    40
    Thanked 9 Times in 8 Posts

    Re: Fushigi Yugi ~ The Mysterious Play

    Well,if you want the boxset's you might have 2 look for them on the net.Cause a long time ago they came out with 2 boxset's for the 1st series of it.So your best bet would be the internet. Hope that helps
    Made by- Ryomakurosaki (Thank you sooooo much!!) ^__^

  8. #40
    Otaku Shinigami_of_Light may be famous one day Shinigami_of_Light may be famous one day Shinigami_of_Light's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Dark Tokyo
    Posts
    207
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: Fushigi Yugi ~ The Mysterious Play

    Thanks,i'll search for them.I loved this show and wish they would show it on Adult Swim,even though it's kinda old.
    Omae o Korosu!

Closed Thread
Page 5 of 12 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 7 8 ... LastLast

Similar Threads

  1. fushigi yugi manga
    By outlawstar in forum Anime
    Replies: 13
    Last Post: Apr 28, 2006, 11:40 AM
  2. Tones of r1 anime dvds up for grabs
    By ryan_logan360 in forum The Thread Vault
    Replies: 2
    Last Post: Jan 31, 2006, 05:54 PM
  3. Slayers Try & Fushigi Yugi complete TV
    By Taski13 in forum The Thread Vault
    Replies: 0
    Last Post: Mar 29, 2005, 03:36 PM
  4. Fushigi Yugi
    By Kasai in forum The Thread Vault
    Replies: 4
    Last Post: Jan 12, 2005, 12:54 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts