+ Reply to Thread
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast
Results 9 to 16 of 24

Thread: who likes zombie loan

  1. #9
    Newbie ulquiorra73 is off to a good start ulquiorra73's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    hueco mundo
    Posts
    38
    Thanks
    2
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Thumbs up Re: who likes zombie loan

    Good luck on that novel and enough with the vampire stuff. What about zombies or anime

  2. #10
    Newbie Angel of Darkness is off to a good start Angel of Darkness's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    The damp darkness of the forest's heartwoods
    Posts
    35
    Thanks
    3
    Thanked 4 Times in 4 Posts

    Re: who likes zombie loan

    Lol yeah, romance is another not-for-a-decade issue. I'll have it in there, but much more violent and hardcore than the sparkle-and-fluff crap out there.

    Enough about vampires already. What is Zombie Loan about? Does anybody know? I'm interested in it.
    Tears are the feelings that a heart can no longer hold.

  3. #11
    Newbie runt32a is off to a good start runt32a's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    where ever im at, at the time being
    Posts
    53
    Thanks
    6
    Thanked 11 Times in 11 Posts

    Re: who likes zombie loan

    yea this girl can see the ring around peoples necks when she has her glasses off and when the rings are black that means that they will die. well she gets tangled up with some boys from school who our in dept with the zombie loan (when u fully pay them u can just live again with out the black rings around ur neck) to pay the zombie loan among the deal you made with them you have to go hunt zombies the harder they are to kill the more the money you get out of it and stuff its kinda interesting cause the boys are stuck together but they are like complete opasites one is more talkative n loud n the other is more quiet and stuff i like the deal with their hands they have each others right hand i find it kinda cool n interesting how that works
    "the past is full of crap from then, the present is full of shit from now and the future is full of nothing at all"

  4. #12
    Newbie ulquiorra73 is off to a good start ulquiorra73's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    hueco mundo
    Posts
    38
    Thanks
    2
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Arrow Re: who likes zombie loan

    thanks i might watch it, how many episodes does it have

  5. #13
    Newbie runt32a is off to a good start runt32a's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    where ever im at, at the time being
    Posts
    53
    Thanks
    6
    Thanked 11 Times in 11 Posts

    Re: who likes zombie loan

    if i remember right 12 or 13 its kinda one of those short series but good ones
    "the past is full of crap from then, the present is full of shit from now and the future is full of nothing at all"

  6. #14
    Newbie ulquiorra73 is off to a good start ulquiorra73's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    hueco mundo
    Posts
    38
    Thanks
    2
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Talking Re: who likes zombie loan

    thanks i'll be sure to watch it. I bet it's going to a a shorter version of death note because death note was supposed to be an awesome anime movie but it would be too long and would'nt be as good thats why it's 37 episodes long.

  7. #15
    Newbie runt32a is off to a good start runt32a's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    where ever im at, at the time being
    Posts
    53
    Thanks
    6
    Thanked 11 Times in 11 Posts

    Re: who likes zombie loan

    umm i havent thouht about that to be honest but you could be right zombie loan isnt a bad anime
    "the past is full of crap from then, the present is full of shit from now and the future is full of nothing at all"

  8. #16
    Newbie ulquiorra73 is off to a good start ulquiorra73's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    hueco mundo
    Posts
    38
    Thanks
    2
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Re: who likes zombie loan

    yea, I watched first 2 episodes. now that i did, i'm not visiting this thread until i'm done watching all of them because i might get spoilers. I know her parents died so I think she's going to meet them as zombies or something.

+ Reply to Thread
Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast

Similar Threads

  1. Zombie Loan
    By Ichiya Yuka in forum Anime
    Replies: 5
    Last Post: Sep 01, 2008, 07:45 PM
  2. Zombie Loan
    By Escaflowne in forum Anime
    Replies: 6
    Last Post: Dec 23, 2007, 12:59 PM
  3. Zombie
    By Peach_follows in forum Poems
    Replies: 6
    Last Post: Aug 01, 2007, 07:49 AM
  4. Zombie-Loan
    By waynekun in forum Anime
    Replies: 5
    Last Post: Jul 21, 2007, 03:26 PM
  5. Find low home loan mortgage interest rates!
    By mortgage_loan_s123q1 in forum Spoiler Talk
    Replies: 8
    Last Post: Jul 18, 2006, 08:44 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts