Conversation Between animangagrl2772 and Cresent Knight

34 Visitor Messages

Page 3 of 4 FirstFirst 1 2 3 4 LastLast
  1. thats sooooo kool that ur a twin and none the less a boy and girl... just like me and my twin sister...her names sofia...i usuall just call her pia... but thats sooo kool i havent met another pair of twin like me till now.... ur awesome..... and i mean it...ok ok calm down.. breath... ok im fine sorry for the malfunction... so how have you been? anything new with you lately... you know now that i think about it.. its almost ur bday aint it?you said the 19 of this month rite? and you kno i think its got its pros and cons to ur situation about work...in anycase i think getting a job is major cuz you ont want to get a job u really dont like cuz that will only give you problems but then if you really need to work then you dont have any choice in the job... as for me ive been lucky my whole like where ever i worked it was with my family or at least one member... wow i think i talked enough well take care and have a great week end and no worries my job is easy im the floor manager... ^_^
  2. dnt worry im nt taking it da wrong way...its true dat a part time job is good bt for some reason they usually ask 4 18 year olds..i know because i did a lot of application n they never called me since..n most of da jobs are for 18 year old..beside ima be 18 when its june 19, this year..so me n my twin bro is goin job hunting lol..well u take care n be careful..dnt push urself lol ^^
  3. you shouldnt think that you still young.... when u graduate then you can start thinking like that but then again sometime its best if you work part time just so at least you know what its like to work for your w=own money... sorry i dont mean anything byt that its just the way i was raised and well know that im this old i realized it was a good thing to work cuz now i dont depend on anyone to help me but myself unless i ask them... man im so out of shape im tired cuz of time so please forgive me for having to go but i cant stay up much longer im so beat... and please understand that what im telling you is only advice and that i do not mean any of it to you... good nite and take care..
  4. lol..at least u got a job..now im da bum dat has 2 wait to be 18 to get a good job
  5. yup i try to keep all the anime i watch in my head so i can member then and think of my wow kinda of anime.... but it looks like i wont get the chance to do that for a while now cuz im finally starting to work.... yay im happy i wont be a bum no more.... well ill try and keep in touch when i can but i think ill only be able to get on at late hours here like around midnight or later... well i hope you are have a wonderful time... anyways take care and have a good nighti got to finish here and finish getting ready for work tomorrow till then take care bye bye...
  6. kewl..some of them i know such as zoids, bleach, vampire knight, zatch bell, full metal alchemist, yu-gi-oh..n kind of both dragon balls..lol..ur not boring me..im just surprise dat u cn remember all dat lol
  7. well thats just one of them i actually like a lot of anime... lets see umm bleach, naruto, code geass, gundam wing, zoids, dragon ball to dragon ball GT, inuyasha, tokyo majin,innocent venus,basilisk, claymore,fullmetal alchemist,appleseed,karas,nausicaa,yu-gi-oh, sword of the stranger,argento soma, shamin king,elfe lied,outlaw star,zatch bell,rurouni kenshhin, vampire knight, witch hunter robin, umm k i think im a little out of it i dont know if i named these one or not but umm tenjo tenge, k i think anymore sorry but well theres a few so hope i didnt bore you with that well i got to run take care and have a nice day k bye....
  8. no need to back down on questions,,ask me anything u want except personal questions
    well i love mazdas..well only da new kinds from 2006-2010..bt i do want an rx 8 or 7..which ever is good..i know there sport cars bt i believe i cn handle them..i just need to know how to shift..lol
    n i love a lot of animes..such as naruto n skip beat..i have more bt my mind is somewhere else..wat about u..wat kind of anime u like..wait...i think i know..its bleash isnt it?
  9. i already own a car its a 1999 grandam pontica....but if i had a choice in a car it would have to be the 1969 mustange... i manly want it for racing and cuz it has muscle unlike all these new versions i prefer the old modles over the new.... so if you dont mind me asking what kind of car would you get? and also if its not to much trouble to ask what kind of anime are you into?
  10. well i love purple, sea blue, nature colors like green and brown, orange, i love colors dat are bright and dark..n anything dat has a gusd touch on black except yellow...lol..so wat about fave car do u dream of having?
Showing Visitor Messages 21 to 30 of 34
Page 3 of 4 FirstFirst 1 2 3 4 LastLast