Conversation Between blackrose92 and Cresent Knight

115 Visitor Messages

Page 3 of 12 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 ... LastLast
  1. thats kool well glad to hear that ur enjoying ur summer... well my wish would be... hmm how can i put this well i would want to change this world.... thats pretty much my wish the ability to change this world and make it a new... yea i know i sound so stupid right about now but that has always been my dream.... well anyways enough about that what have you been up to lately... and hows working going for you.... well hope you have a great week i got to go k take care...
  2. yea i would be pretty amazed myself to^^ my summer has had its ups and downs ^^ but im glad im not in school right now lol i start in the fall term and im EXTREMELY excited ^^ i love my job^^ i work at a sandwhich place and its my frist one so im thankful for that and.....overall so far im trying to find someone who can braid my hair because im tired of it being straight >< lol sooo... im really curious ^^ what type of wish would you have made>?
  3. no worries about it its kool just nowing you still talk to me now and then... well ur lucky you have a friend that can fix ur computer... i wish i had on... and no i didnt make any wishes i was to amazed over ther stars i didnt think about it... but if i did i know what kind of wish i would have made... so rose... how has ur summer been if you dont mind me asking... well i got to run but you take care and have a great summer k....
  4. sry ive been m.i.a. but that three shooting star sounds really cool ^^ i wish i could see it. =] did you make three wishes? ^^ yea my computer has been down lately and my friend finally fixed it ^^
  5. hey rose just thought id drop in and say hi and see how you were doing? so how was ur weekend if you dont mind me asking? so anything new with you? it was awesome last night i saw three shooting stars like in a triangle from it was sweet... to bad i was the only one that saw it tho cuz no one believes me on it... well take care rose and hope you have a nice day bye...
  6. ahhh thats a drag.... just last nite i was outside with my mom and we watched the stars together... oh yea im sorry on the late reply i lost my wifi for the last three days but its all good problem solved.... i live in new mexico in a small town called salem..... its really boreing here but it has its pros and cons i guess.... well hope all is well with you rose take care and have a awesome day k bye.......
  7. you know i always wanted to do that! =] but no one here wants to watch with me. and you think living in tx i could see the stars..well sometimes lol but i never just sat outside and just watched i would love to do that ^^ what small town do u live in?
  8. thats awesome rose glad to hear you excited well hope you enjoyed ur ceremony last night.... man i hate my room during the day its the hottest place in the whole house..... but i love it at night cuz im the only one with a really large wind that i can jump in or out from but thats beside the point i like it at night cuz i can leave my window open so i could watch the stars.... i like it here in this small town rather a city to much lights block out the stars and thats such a drag.... what about you do you like to star gaze? well i got to go i have to finish here and then go back to work take care rose hope today is just as good as last night laterz rose....
  9. yea i like a house cold too ^^ makes me feel better but anyways yea i need to get out ill only be here for the summer then its on to college for the fall. =] we have an senior awards ceremony tonight and im really excited i get my cords =]
  10. yup yup... leaveing ur parents house is like letting off a lot of stress... well thats how i feel... actually im still living in their house but i pay my own portion of the bills here and i help maintain their yard... and for that they dont bug me so much i can be in my room the whole day with out any one bugging me unless they need help then thats different but yea when i move this summer it will be nicer only cuz ill get to leave my house temperature really cold and not have to turn it off... yay.... yea im so weird right now...anyways you take care k rose-san and hang in there only a little while longer... till then be safe k bye...
Showing Visitor Messages 21 to 30 of 115
Page 3 of 12 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 ... LastLast