Search:

Type: Posts; User: ayu; Keyword(s):

Search: Search took 4.97 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    1,178

    Re: Naruto 565 Spoilers [Confirmed]

    Nothing happened in this chapter. It was so boring. Kishimoto should pull his shit together. We need to be shocked by Tobi's identity already.
  2. Replies
    4
    Views
    198

    Re: lol...she told me to introduce myself..

    The Rules are in here: Anime Online - FAQ: GENERAL RULES
  3. Thread: Hello everyone^^

    by ayu
    Replies
    4
    Views
    183

    Re: Hello everyone^^

    Haha. Mean admins I say! :)) Just kidding. maybe you've offended them? Or it was annoying? I dunno. O well, just enjoy it here!
  4. Replies
    4
    Views
    198

    Re: lol...she told me to introduce myself..

    YAY! I love you! :))

    Hope you have fun in AO.

    FOLLOW THE RULES!
  5. Thread: Hello everyone^^

    by ayu
    Replies
    4
    Views
    183

    Re: Hello everyone^^

    Welcome to AO. Please try and follow the rules. Don't offend the admins. :)

    Enjoy~ ^^
  6. Replies
    2
    Views
    316

    Re: New and introducing myself

    Hello! Welcome to AO! I hope you enjoy it here! I think we'd get along! We have so much in common! :)
  7. Replies
    9
    Views
    924

    Re: damn...i like manga more than anime...

    Yeah, prefer Mangas too. You know. Coz they're original. And some mangas when they've been transformed into an anime, the style and the artistry aren't the same anymore. Like for example in Vampire...
  8. Replies
    12
    Views
    1,940

    Re: Today is by Birthday..

    Happy birthday, then?

    Why is it a sad day for you? You should rejoice and celebrate.
Results 1 to 8 of 8