Search:

Type: Posts; User: Eichiro; Keyword(s):

Search: Search took 0.20 seconds.

  1. Replies
    14
    Views
    844

    Re: hi! im new here!

    well, just to say i LOVE your sig.....it's fabulous!!! as u can see i am a huge fan of Death Note myself, and I have seen both movies.....^^ but yea u have to read the rules.....for real! you will...
  2. Thread: i am new

    by Eichiro
    Replies
    13
    Views
    595

    Re: i am new

    hiya! welcome to AO
    here's a BIG lifesaver read the rules.....
    u really dont want to be kicked off the site....and there's lots of scary people here *glances around* lol anyway u can play gmaes and...
  3. Thread: Hi I'm New

    by Eichiro
    Replies
    16
    Views
    831

    Re: Hi I'm New

    Welcome! to AO an really read the rules cuz yea if u dont u get these scary warnings like some people *points towards herself* hehehe anyway i love bleach too it's great but if u need a friend I'm...
  4. Thread: Hiya

    by Eichiro
    Replies
    13
    Views
    1,065

    Re: Hiya

    great! well nice to meet u! anyway u wanna b mi friend?
  5. Thread: Hiya

    by Eichiro
    Replies
    13
    Views
    1,065

    Re: Hiya

    yeah i sorta learned that wit a warning
    lol^_^ besides i wish i did that before posting
  6. Thread: Hiya

    by Eichiro
    Replies
    13
    Views
    1,065

    Re: Hiya

    hahahaha
    great Kuwi! thas really good
    hahaha anyway thanx for the reply
    ^_^
  7. Thread: Hiya

    by Eichiro
    Replies
    13
    Views
    1,065

    Hiya

    hello i joined anime online like two monthes ago i think but forgot to introduce miself
    i'm really an exiting person ask KuwiRules145
    she knows me
    anyway i get bored really really really easily:D:...
  8. Replies
    267
    Views
    18,687

    Re: Your first Manga

    i think i told u anyway yeah i know orphan's new and yes i watched anime frist then started reading it.., oops never mindbut yeah Orphan waz mi first manga
  9. Replies
    267
    Views
    18,687

    Re: Your first Manga

    orphan
    the reason waz bcuz the guy on the cover waz cute
    i mean come who cares? he's cute n the story waz great. i mean really who does really care????
    *looks around* c? nobody at all.
    *looks...
Results 1 to 9 of 9